مصاحبه آرشیو خبر ها
این دور برگشت است و رقابت سخت خواهد بود

این دور برگشت است و رقابت سخت خواهد بود

یوونتوس فردا در حالی به مصاف اودینزه خواهد رفت که مهاجم گلزنش، ماریو مانژوکیچ به شرایط مسابقه بازگشته و حالا آلگری امیدوار است تیمش با 3 امتیاز این دیدار شرایط را برای مستحکم تر کردن جایگاه خود در جدول فراهم کند.

 

سرمربی یوونتوس امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و در مورد شرایط بازیکنانش در آستانه دیدار با اودینزه گفت:

 

نیم فصل دوم رقابت ها از امروز شروع می شود و دوباره همه تیم ها برای موفقیت تلاش می کنند، باید بدانیم که در نیم فصل دوم کار برای ما سخت تر خواهد بود و همه برای گرفتن امتیاز بازی می کنند. هیچ تیمی نمی خواهد بازنده باشد زیرا همه می دانند که حالا دور برگشت است.

 

سرمربی در ادامه گفت:

 

ما فردا شروعی دوباره خواهیم داشت. شروع برای پیدا کردن رتبه ای بهتر در جدول و گرفتن حداکثر امتیازها چون فقط اینگونه می توانیم قهرمان شویم. در نیم فصل نخست ما در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. ما هنوز هم به صدر نرسیدیم و رقابت ادامه دارد، شاید بتوان بیشتر اثر امتیازاتی که در هفته های ابتدایی نیم فصل اول از دست دادیم را در این ببینیم. ما از 10 بازی فقط 12 امتیاز گرفتیم و رتبه بدی در جدول داشتیم.

 

شرایط حال حاضر یووه چگونه است؟

 

ما بهتر شدیم و آماده رقابت هستیم. همانطور که گفتم می دانیم که باید از اشتباهات درش بگیریم و می خواهیم باز هم اختلاف را کم کنیم. بازیکنان من در شرایط خوبی از نظر بدنی هستند و در تمرینات خوب و با انگیزه نشان می دهند. هنوز 19 بازی مانده و ما فرصت خوبی داریم، نصف لیگ برای ما مانده اما همانطور که گفتم قهرمانی در هفته های آخر مشخص خواهد شد پس ما تا انتها تلاش خواهیم کرد. یک تیم برای یورش به قهرمانی باید تمام بازی ها را برنده شود یا 50 امتیاز کسب کند وگرنه نمی تواند قبل از 2 بازی آخر قهرمانی را کسب کند.

 

سرمربی یووه ادامه داد:

 

به هر حال این شرایطی است که برای همه تیم ها وجود دارد و همه تا حد زیادی تلاش خواهند کرد. یووه، اینتر، ناپولی، فیورنتینا و رُم برای قهرمانی تلاش خواهند کرد و حتی شاید تیم دیگری هم اضافه شود. این فوتبال است و غیر قابل پیش بینی.

 

بازی فردا با اودینزه؟

 

بازی مهم و پیچیده. اودینزه در ورزشگاهی که تازه تر از حمایت پرشور هواداران بهره خواهد برد و مطمئناً انگیزه بالایی در مسابقه وجود دارد. مقابل تیمی بازی می کنیم که در خط حمله بسیار زهردار است و می تواند خطرناک باشد. آن ها با دو پیروزی خوب در بازی های قبل به مصاف ما می آیند و این کار ما را برای بازی کردن سخت می کند. می خواهیم در خانه حریف موفق باشیم و اجازه ندهیم امتیازی از دستمان برود.

 

آلگری در مورد بازی های حساس پیش روی یووه گفت:

 

بازی های حساس ما بار دیگر در حال شروع شدن است، ما فردا مقابل اودینزه در خارج از خانه بازی خواهیم کرد دیداری که می دانیم تا چه حدی سخت است و پس از آن بازی با رُم. رقابت همیشه با آن ها سخت بوده و انرژی زیادی از ما گرفته. نکته امیدوار کننده تمرین خوب بازیکنان من است، مصدومین به مرور در حال بازگشت هستند و همه می خواهند که در بهترین شرایط برای یووه بازی کنند. یکی از مهم ترین خبرها برای ما بازگشت مانژوکیچ است. ما در بُرهه مهمی هستیم و در دیدارهای حساسمان به همه بازیکنان احتیاج داریم.

 

رقابت با ناپولی؟

 

آن ها کیفیت خودشان را نشان دادند و توانستند با تغییراتی که داشتند بهتر شوند. هیجان زیادی در بازی های ناپولی دیده می شود و نتایج خوبی هم گرفتند. ضمن اینکه داشتن یک گلزن عالی مانند ایگواین کار ناپولی را خیلی آسان کرده. او بخوبی شرایط فوتبال ایتالیا را می داند و در تیمش فوق العاده بوده. گل های مهمی که او بثمر رسانده ناپولی را کمک کرده اگرچه آن ها یک تیم هستند و بازیکنان خوب و ملی پوش دیگری هم دارند. زدن بیش از 30 گل در فوتبال ایتالیا سخت است اما اگر او همینگونه ادامه دهد می توانند در پایان 36 گله شود.

 

روگانی؟

 

ما به او اعتقاد داریم، ضمن اینکه همه بازیکنانمان برای بازی کردن تلاش می کنند. او بازیکن جوان و خوبی است و با توجه به مصدومیت بارتزالی می تواند فرصت بازی را پیدا کند. ما تقریباً هر 3 یا 4 روز بازی می کنیم، او بازی خوبی برای ما انجام داده و پیشرفت خوبی هم داشته، شاید او فردا برای ما بازی کند.

 

بازگست مصدومین؟

 

ما همچنان منتظر بازگشت بازیکنانمام به شرایط ایده آل هستیم. آزاموا بازیکنی است که می تواند ما را در سمت چپ بسیار کمک کند و همچنین پریرا. مکسی پریرا در شرایط بهتری بثمر می برد اما بعد از بازی با رُم به تیم اضافه خواهد شد و همچنین لمینا، که به آرامی در حال بازگشت است و فکر می کنم طی چند روز آینده در دسترس باشد. یوونتوس اکنون یکی از جوان ترین تیم ها را دارد، ما بازیکنان خوبی در اختیار گرفتیم و به مرور با تغییراتی که داشتیم کنار آمدیم. این تیم برای رقابت با تیمهای بزرگ اروپایی هنوز باید بهتر شود، هم از نظر جسمی و هم روانی. این برای ما زمان بَر است ولی پیشرفت خوبی در آن داشتیم و در تلاش برای بهبود حداکثری آن هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: